Klippekort til Oasen

Børn på Ringsted Lilleskole fra 3. klasse og op, kan tilmelde sig et klippekortsystem i Fritidshjemmet Oasen. Tilbuddet er til de børn der ikke er tilmeldt Oasen, men som alligevel ønsker at benytte tilbuddet enkelte dage.

Prisen er 75,- kr. pr. dag man kommer. (pr. 1. januar 2022). Prisen er inklusive café. Hvornår barnet er i Oasen videregives til kontoret, der efterfølgende opkræver pengene sammen med skolepengene i slutningen af måneden.

Ønsker man at kunne benytte ordningen, skal dette af forældre aftales mundtligt eller skriftligt med personalet i Oasen.

Klippekortordningen kan ikke benyttes i juli måned, og kan ikke benyttes til særlige arrangementer uden for almindelig åbningstid (Vilde Vulkaner undtaget).